بزرگسالان


دوره هاي مکالمه

دوره هاي KAC عمومي ترين دوره هاي موسسه فرهنگي آموزشي كيش اير مي باشد كه در برنامه ريزي و طراحي اين دوره ها تمامي مهارتهاي Writing-Reading-Speaking-Listening گنجانده شده است . اين دوره ها شامل 15 ترم مي باشند كه دانشجويان از سطح مبتدي به پيشرفته ارتقا مي يابند . دانشجويان در پايان اين دوره ها قادر خواهند بود در موقعيت هاي مختلف نظرات خود را به زبان انگليسي بيان كنند . با گذراندن دوره هايKAC دانش زبان آموزان به سطحي مي رسد كه مي توانند به راحتي در امتحانات ورودي دانشگاههاي ايران امتياز بياورند و همچنين براي شركت در كلاس هاي FCE-TOEFL-IELTS و مصاحبه سفارتها ?تواناييهاي لازم را كسب مي كنند. کتب مورد استفاده در اين گروه از مجموعه AMERICAN INSIDE OUT محصول MCMILLAN و ويرايش سال 1996 که انحصارا در موسسه کيش اير بکار گرفته ميشود. اين مجموعه به دلايل زير از مجموعه هاي منحصر به فرد به شمار مي رود: 

  1. زبان آموز هر ترم يک کتاب از اين دوره را ميگذراند، که به نوبه خود باعث ترغيب بيشتر زبان آموز ميشود.
  2. (BETTER SENSE OF ACCOMPLISHMENT) تمامي (TOPICS) تاپيکهاي معرفي و بسط داده شده، همگي از تاپيکهاي پر استفاده در آزمون هاي IELTS , TOEFL مي باشند. 
  3. تمامي دروس با تمارين کتاب کار و فيلم مربوط به همان درس دنبال و کامل گرديده و سپس با آزمون استاندارد خود کتاب ارزيابي به عمل مي آيد. 
  4. اين مجموعه کاملا دست استاد را باز مي گذارد تا با خلاقيت بيشتري بتواند موارد درسي را دنبال کرد.
  5. اين مجموعه از نظر کلمه و عبارت بسيار غني و کامل مي باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید 05138433116